Din webbläsare stöds ej. För bästa upplevelsen rekommenderas en nyare version eller en annan webbläsare.

Reklamation

Ibland blir det fel.

Vi gör vårt bästa för att du som kund ska bli helt nöjd.

Här nedan finner du information som är bra att känna till om du skulle få fraktskadat gods.

Behöver du göra en reklamation så ladda ner vår reklamationsanmälan nedan, fyll i den och maila den till reklamation@ertgodis.se. Bifoga bilder på ev. skador.


Reklamationsanmälan (xls)



Viktig information vid lossning av ERT-gods: 

  • - Syna godset innan ni signerar fraktsedeln. 
  • - Vid synlig skada - påpeka för chauffören att godset är skadat. 
  • - Begär att chauffören noterar "fraktskada" på fraktsedeln/handscannern och att det signeras. 
  • - Ta bilder på godset INNAN ni hanterar/öppnar eller flyttar det. 
  • - Ta en bild från cirka 3 meter så att hela godset syns. 
  • - Ta en närbild på själva skadan. 
  • - Ta en bild på fraktsedeln eller märketiketten så att sändningsnr/ref.nr framgår tydligt. 

Bifoga bilderna med er felanmälan till 
reklamation@ertgodis.se 
Telefon: Crille: 0470-71 99 91.

OBS!
För att erhålla ersättning för fraktskada måste bildbevis och/eller anteckningar om fraktskadan finnas dokumenterad vid mottagandet. Finns det inga bildbevis eller noteringar vid tidpunkten för mottagandet, kan vi inte garantera att det går att driva reklamationen vidare. 

Produkten har lagts i din varukorg Visa varukorgenTill kassan